.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه سياست روز

برگشت يك كشتي نفت‌كش، تلاش آمريكا براي استقرار منافقين در افغانستان عناويني هستند كه اخبار ويژه امروز روزنامه سياست روز را تشكيل مي‌دهد.

به گزارش سرويس فارس، اخبار ويژه امروز روزنامه سياست روز به شرح زير است:

برگشت يك كشتي نفت‌كش
به گفته منابع مطلع يك فروند كشتي نفتكش به نام "ايران نكا " ساخت شركت صنعتي ايران صدرا به علت عدم رعايت استانداردهاي فني و نقص در مخزن و سيستم تخليه مدت كوتاهي پس از فروش به شركت سازنده عودت شد.
بر اساس اين گزارش، كشتي 4 هزار تني مذكور كه با هزينه 80 ميليارد ريال ساخته شده بود چندي پيش به فردي به نام سعيدي كه از تجار معروف ايران است فروخته شده بود اما وي پس از مدتي كوتاه اين كشتي را به دليل آن چه نقص فني اعلام شده است، عودت داد.
ساخت اين كشتي نفتكش در سال 1375 آغاز و در سال 1385 به اتمام رسيده بود. سعيدي از سرمايه داران بزرگ تهران است كه در سال جاري 6 فروند كشتي نفتكش با تناژ بسيار بالا خريداري كرده وي در زمان دولت خاتمي وام‌هاي كلان بانكي متعددي دريافت كرده بود.

تلاش آمريكا براي استقرار منافقين در افغانستان
به گفته منابع آگاه، نيروهاي آمريكايي مستقر در افغانستان در حال تأسيس پادگاني در افغانستان به منظور استفاده گروهك منافقين هستند.
نيروهاي آمريكايي مستقر در اين كشور در نظر دارند كه در منطقه زير كوه شنيدند در غرب افغانستان پادگاني براي گروهك نفاق احداث كنند. با توجه به وضعيت گروهك منافقين در كشور عراق به نظر مي‌رسد كه كشورهاي سلطه‌گر تلاش تازه‌اي را در راستاي بهره‌برداري از گروهك مذكور در محلي جديد به كار بسته باشند. گروهك منافقين اخيراً تحركات و جلسات متعددي را با اشرار و گروهك‌هاي مسلح شرق كشور برگزار كرده و همكاري‌هايي را با اين گروه‌ها آغاز كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.